blog

چه عینکی به فرم صورت من میاد؟

چه عینکی به صورتم میاد

چه عینکی به فرم صورت من میاد؟

 راهنمای کامل خرید اینترنتی عینک آفتابی و طبی

خرید اکسسوری ها و پوشاک همیشه چالش برانگیز بوده، چه برای آقایون و چه برای خانم ها. حالا در بین همه این اکسسوری ها وقتی صحبت از عینک میشه این قضیه سخت تر و پیچیده تر میشه. بار ها برای شما هم پیش اومده که موقع خرید عینک با تست کردن عینک های زیادی مواجه شدید تا بالاخره یکی از اون ها رو انتخاب کردید. این سوال همیشه برای خرید عینک آفتابی هست که چه عینکی به فرم صورت من میاد؟ حالا وقتی پای خرید اینترنتی عینک آفتابی میشه این سوال بیشتر از قبل اهمیت پیدا میکنه. چرا که شما موقع خرید آنلاین امکان تست رو ندارید. توی این مقاله از فروشگاه عینک در اصفهان دید آسمان قصد داریم به این سوال پاسخ بدیم و شما رو راهنمایی کنیم.

عینک مناسب صورت گرد

برای کسانی که فرم صورت گرد دارند، انتخاب عینکی که با افزودن زاویه ، زیبایی های صورت را برجسته کند، اهمیت دارد. به دنبال فریم هایی با لبه متمایز یا زاویه ظریف باشید. با استفاده از این تکنیک، می توانید ظاهر صورت خود را بهبود بخشیده و تعادل هماهنگی ایجاد کنید. فریم هایی با طراحی برجسته یا تیز  یا به اصطلاح چند ضلعی انتخاب کنید و از فریم های گرد یا منحنی دوری کنید.

عینک های چشم گربه ای را می توان به عنوان یک انتخاب شیک برای افراد با صورت گرد در نظر گرفت. زاویه رو به بالای لنزها، تاثیرگذاری دلپذیری ایجاد کرده و باعث کشیده تر به نظر رسیدن صورت می شود. عینک های خلبانی  به لطف طراحی بی نظیر و جسورانه، گزینه عالی هستند. این عینک ها دارای شکل مستطیلی یا مربعی هستند که به زیبایی با منحنی های ملایم صورت گرد هماهنگ می شوند.

عینک دید آسمان نمایندگی برند صا ایران در اصفهان است که شما میتوانید خرید عینک آفتابی مردانه که عینک خلبانی هم جزو همین دسته هست را انجام دهید.

عینک مناسب صورت بیضی

افرادی که فرم صورت بیضی دارند، از زیبایی شناسی هماهنگ و متناسبی برخوردار هستند. هنگام انتخاب عینک، فرصتی برای کاوش در انواع سبک ها دارید. هنگام انتخاب فریم، یافتن عینکی که ویژگی های منحصر به فرد صورت شما را برجسته کند، ضروری است.

عینک های بدون فریم را به عنوان یک انتخاب شیک برای صورت های بیضی در نظر بگیرید. این عینک ها ظرافت را نشان می دهند و به راحتی بر روی ویژگی های متمایز صورت فرد تأکید می کنند. عینک هایی با فریم گرد را به عنوان گزینه جایگزین در نظر بگیرید. این عینک ها دارای شکل منحنی هستند که صورت را تکمیل می کند و ظاهری هماهنگ و دلنشین ایجاد می کند.

عینک ری بن CARAVAN REVERSE RBR0102S

5,200,000 تومان
راهنمای سایز صورت اگر اندازه صورت شما 140 تا 146  میلی متر است، این عینک سایز صورت شماست

عینک آفتابی ری بن RBR0101S 001/VR 59-11

4,800,000 تومان
راهنمایی سایز صورت:
اگر اندازه صورت شما  از 140 تا 146 میلی متر است، اندازه فریم عینک مناسب برایتان 59 میلی متر می باشدد.
طول فریم136mm
ارتفاع لنز51.3mm
فاصله دماغه53 20mm
طول دسته145mm

عینک آفتابی ری بن مدل WAYFARER REVERSE 53-23

4,800,000 تومان
راهنمایی سایز صورت:
اگر اندازه صورت شما(شقیقه تا شقیقه) 127 میلی متر است، اندازه فریم عینک مناسب برایتان 53 میلی متر می باشد.
طول فریم132mm
ارتفاع لنز46.1mm
فاصله دماغه53 20mm
طول دسته145mm

عینک مناسب صورت مربعی

برای کسانی که فرم صورت مربعی دارند، انتخاب عینکی که به ایجاد ظاهری نرم تر و منحنی تر کمک کند، مهم است. فریم هایی با طراحی های شارپ و مدرن با گوشه های گرد یا مدل های بیضی شکل ظریف را کشف کنید. با استفاده از این تکنیک، می توانید به ظاهری متعادل تر و هماهنگ تر دست پیدا کنید و خطوط طبیعی صورت خود را برجسته کنید.

عینک های چشم گربه ایی برای این دسته عزیزان نیز مناسب است.

عینک مناسب برای صورت قلبی

صورت قلبی شکل، زنانه و دلنشین، نماد زیبایی بی انتهاست. این فرم صورت با انحنای ظریف و خط فک مشخص، ظرافت و جذابیت را به نمایش می گذارد. ویژگی های منحصر به فرد خود را با آرایش و مدل موی مناسب در آغوش بگیرید و اجازه دهید صورت قلبی شکل شما، با اعتماد به نفس درخشان شود.

برای کسانی که فرم صورت قلبی دارند، یافتن عینکی که پیشانی را برجسته کند و چانه را به حداقل برساند، مهم است. هنگام جستجوی فریم، به قاب هایی با قسمت بالایی پهن تر و قسمت پایین باریک تر توجه کنید. این کار تقارن صورت شما را افزایش داده و ظاهری متعادل تر و منسجم ایجاد می کند.

شما میتوانید خرید عینک آفتابی زنانه را در سایت دید آسمان بر اساس نوع فرم صورت خود انجام دهید. اگر هنوز هم این سوال براتون هست که چه عینکی به فرم صورت من میاد؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید.

انتخاب عینک مناسب چهره

عینک مناسب برای صورت کشیده

برای افرادی که فرم صورت کشیده دارند، انتخاب عینکی که پهنای بیشتر را ایجاد کند و به کوتاه تر نشان دادن صورت کمک کند، مهم است. به دنبال مدل هایی باشید که حس پهن تر یا عمیق تر بودن را القا می کنند. عینک هایی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما متناسب و خوشایند باشند تا ویژگی های شما را برجسته کنند.

عینک های پهن:عینک های پهن با فریم های مستطیلی، مربعی یا خلبانی می توانند به کوتاه تر نشان دادن طول صورت شما کمک کنند.

عینک های با فریم خمیده:عینک هایی که در گوشه های خود خمیدگی دارند، مانند عینک های گربه ای یا پروانه ای، می توانند به پهن تر نشان دادن عرض صورت شما کمک کنند.

جمع بندی

به دنبال هر عینکی برای فرم صورت خود که باشید میتوانید با مراجعه به فروشگاه دید آسمان مدل مناسب خود را انتخاب کنید. در نهایت ممکنه با خواندن این مقاله هم متوجه نشده باشید که چه عینکی به فرم صورت من میاد؟ پس همین الان با کارشناسان مجرب دید آسمان تماس بگیرید و از مشاوره پیش از خرید ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *